måndag 6 februari 2012

halva tiden!






Nu har halva graviditeten gått! Tydligen kommer tiden "flyga fram" from nu, vilket jag iofs betvivlar. Det är iaf bra vinter nu, med massa minusgrader och snö. Vi har börjat köpa bebisgrejer, mkt randigt och med kaniner på. Pojkkläder är i allmänhet mkt fulare än flickkläder, iaf sånt som finns på HM. Lär ju inte bli så mkt "polistema" etc. Vad är det för fel på folk? Den fina blomman fick jag av Klara som var på besök, tydligen nya "inneblomman" obs. Synd att alla blommor jag har som inte är pelargoner dör bara, annars skulle jag vilja ha massa fina tantblommor.  Längtar efter Nachos! Hon har fått flytta hem till mamma ett tag eftersom jag jobbat sjukt mkt. Nu ska jag gubbsova, sen hem till Lisa i nya lägan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar